Klantenservice
Ons team staat altijd klaar voor al jouw vragen.
Meest gestelde vragen omtrent bestellen
Bestellingen en verzending
Bestel je voor 15:00 uur, dan doen wij jouw bestelling dezelfde dag nog op de post. De levertijd is dan afhankelijk van PostNL, maar meestal krijg je je bestellingen in 1-2 dagen binnen.
Bij het plaatsen van je bestelling krijg je optie voor het aanmaken van een account. Klik hier het vakje aan en je kunt met je e-mailadres vervolgens aanmelden op onze website.
In de Mijn Account pagina heb je de mogelijkheid om je verzendadres te wijzigen.
Na het plaatsen van een bestelling krijg je van ons een mail. Als je bestelling via een pakket is verstuurd, dan ontvang je een track & trace code.
Je betaalgegevens worden opgeslagen voor de afhandeling van bestellingen. Je gegevens worden niet gedeeld en alleen voor doeleinden gebruikt die te maken hebben met jouw bestelling.
Wij zijn een KVK geregistreerd bedrijf, dus wij berekenen 21% BTW over alle artikelen.
Wij versturen bestellingen naar alle regio’s in Nederland en België.
Alle bestellingen komen altijd aan in één pakket.
Al onze bestellingen worden met PostNL verstuurd. Afhankelijk van het grootte van het pakketje wordt de bestelling via post of pakket verstuurd.
Als je een artikel moet ruilen
Retourneren en ruilen
Bij ons heb je altijd de mogelijkheid om te retourneren. Na het ontvangen van je bestellingen heb je 30 dagen de tijd om te retourneren.
Dat is niet de bedoeling! Stuur ons een bericht als dit voorkomt en we proberen het zo snel mogelijk op te lossen.
Dat is vervelend. Stuur ons een bericht en we proberen het zo snel mogelijk op te lossen.
Stuur je retourzendingen naar Papsouwselaan 119-J, 2624AK te Delft geadresseerd naar Nano Web.
Wij staan elke dag voor je klaar om je vragen te beantwoorden. Stuur ons een mail of bel ons.
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Als je bestelling nog niet verzonden is, kunnen we deze nog omzetten naar het juiste adres.
Als je bestelling nog niet is verzonden, dan kan deze worden geannuleerd en krijg je je geld terug. Als de bestelling al verzonden is, dan kun je deze gewoon terug sturen.
Neem contact met ons op met de productgegevens, zodat wij je hier meer informatie over kunnen geven.